tiistai 10. huhtikuuta 2018

Kustille RTK1

kuvituskuvaa varmaankin vuodelta 2012

Lauantaina järjestettiin Lappeenrannassa rallytokon tuplakisat ja onnistuin järjestävän seuran jäsenenä saamaan paikan sekä aamulle että iltapäivälle. Kyseessä oli mun ja Kustin toiset RT-kisat ja vaikka ensimmäisten jälkeen lupailin, että seuraaviin oikeasti treenataan, niin myönnetään että vähiin se jäi tälläkin kertaa. Itse olin kuitenkin nyt aavistuksen paremmin kartalla säännöistä ja kylteistä ja jotain pikkujuttuja oltiin hiottu kotona. Vaikka tällä rallytokolla lähinnä haen vaan itselleni kisakokemusta (koska tokon VOI-luokkaan ei olla vielä valmiita), niin kyllä sitä pitäisi enemmän panostaa ja harjoitella ratojakin. Varmaan olisi kisapaikallakin vähän rennommalla mielellä kun ei tarvitsisi niin suurta vastuuta heittää "herran haltuun" :'D

Tuomarina oli Tiia Hämäläinen.
Aamusta startattiin toisina ja iltapäivästä ensimmäisenä. Molemmilla radoilla tuli pikku virheitä, mutta koira teki varsin kivasti töitä ja tuomari kommentoikin arvostelulomakkeeseen: "Sujuvaa yhteistyötä. Tyylikäs seuraaminen ja käännökset". 
Päivän tuloksina 78p. ja 87p. eli RTK1


AVO:n kyltteihin en oo vielä oikeen perehtynyt, mutta kaipa myö kokeillaan sielläkin vielä kisata. 
Tokossa haaveilen VOI:n korkkaamisesta tämän vuoden puolella, eikä se nyt täysin mahdotonta pitäisi olla. Tunnari on tällä hetkellä se keskeneräisin ja oon siihen yrittänyt googlailla ideoita mitenkä lähtis sitä uudelleen työstämään.
Kaukoihin oon alkanut vasta tämän vuoden puolella opettamaan seisomista. Oon kuvitellut sen niin työlääksi jotta oon vaan vältellyt koko asiaa. Pyrrin pärkeleppä todisti toisin ja hups vaan huomasin muutama päivä sitten, että vaihdot onnistuu tuosta noin ihan koe-etäisyydestä! On tuo vaan ihme otus, päästää miut helpolla :D <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti